Dela nyhet
Marknadsnyheter
14 jan 2016
Åtvidabergs FF har idag avtalat med Klippet i Åtvidaberg AB att genom Daniel Hallingström marknadsföra ÅFF lokalt och nationellt. Därmed hoppas vi på en ökad försäljning av föreningens produkter och tjänster. Daniels arbetsuppgifter är att jobba mot befintliga och nya samarbetspartners samt jobba med föreningens digitala marknadsföring och information. Uppdraget är på 50%.
- Detta blir en inspirerande utmaning för mig och som ligger i linje med den utbildning jag har. Jag kommer genast sätta mig in marknadsarbetet som det lagts en bra grund för. Attrahera samarbetspartners är centralt men även viktigt att digitalt marknadsföra vad som händer i ÅFF till supportrar och partners. Känns jättekul att få möjligheten att fortsätta jobba i ÅFF, en klubb jag känner starkt för, säger Daniel Hallingström.
- Vi är glada att starta det här samarbetet och därmed säkra att Daniel har en fortsatt viktig roll i vår förening, säger Joachim Hilding i Åtvidabergs FF:s styrelse.